•  

Bestsellery
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru:

1. Towary zakupione w sklepie 4LOVE Sklep Ślubny można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.

2. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy personalizowanych.

3. Prawo zwrotu dotyczy klienta indywidualnego, nie dotyczy firm.

4. Zwrotowi podlegają towary bez śladów używania oraz dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie. Zakupiony towar zawsze trzeba sprawdzić w obecności kuriera. 

5. Klient ponosi koszty odesłania towaru. 4LOVE Sklep Ślubny nie przyjmuje zwrotów przesłanych w formie przesyłek za pobraniem.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawarty w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz oryginał paragonu.

7. Kwota równoważna cenie zakupu zwracanego towaru wraz z kosztami najtańszego, zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez 4LOVE Sklep Ślubny , będzie przekazywana niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dnia od daty otrzymania przez 4LOVE Sklep Ślubny informacji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży. Zwrot płatności następuje wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta. Koszty przesyłki poniesione przy odsyłaniu zamówienia nie podlegają zwrotowi.

8. Adres do zwrotów: 

Miej Dom Sp. z o.o. Franciszków, ul. Szkolna 41, 21-007 Mełgiew

9. W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru po przesłaniu Kupującemu grafik do akceptacji (dot. kompletów ślubnych z grafiką) Kupujący ponosi koszt przygotowania projektu w wysokości 100 zł. Sprzedający dokona zwrotu wpłaconej kwoty za zakupiony towar pomniejszonej o 100 zł.

10. W przypadku zwrotu zakupionego towaru Kupujący musi poinformować 4LOVE Sklep Ślubny drogą mailową na adres sklepu victoriaweddingart@wp.pl o zwrocie zakupionego towaru przed wysłaniem przesyłki do Sprzedawcy.

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie przez klienta podczas odbioru, w obecności kuriera, zawartości paczki i spisanie Protokołu Szkody z kurierem (protokół posiada go kurier). 

2. Skan protokołu należy przesłać na adres: victoriaweddingart@wp.pl lub przesłać na adres:Miej Dom Sp. z o.o. Franciszków, ul. Szkolna 41, 21-007 Mełgiew 

Reklamacja:

1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo, listownie lub po przez wiadomość przez stronę FB. Nie rozpatrujemy reklamacji telefonicznych.

2. W przypadku reklamowania towaru, należy wysłać mail z opisem reklamacji oraz protokół spisany w obecności kuriera, tylko wtedy wnioski o rozpatrzenie reklamacji będą przyjmowane adres: victoriaweddingart@wp.pl lub listownie na adres: Miej Dom Sp. z o.o. Franciszków, ul. Szkolna 41, 21-007 Mełgiew.

3. W opisie reklamacji należy podać numer zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu. Pomocne przy wniosku o  rozpatrzenie reklamacji, może okazać się zdjęcie.


4. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)

Procedura Zwrotów i Reklamacji jest szczegółowo opisana w Regulaminie sklepu oraz jest regulowana stosownymi przepisami prawa Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl